Crackdown on fake or paid reviews coming


#1

This is not acceptable. We have been made aware of sponsors soliciting free gear and discounts for positive reviews only.

This leads to alot of fake bullshit trying to pump a sponsor and I am looking into it now. Members openly participating in this will recieve a demotion and not allowed into the sponsor categories.

Reviews need be honest and willingly given by the member. Even Amazon has this paid review shill problem.


#2

Cant agree more my bro! Its def a huge pile of shit :poop: to pay for reviews! Good job being on top of everything all the time :facepunch:t2:


#3

If this is true we really need to be more harsh on the sources.


#4

AGREED bro


#5

Absolutely agree!


#6

Oh no…I am waiting or thinking about a log using all sources gear…8weeks one SRC at a time. Testing will be tough but ill know overall if its good. Training , diet will be same. Same types of gear. I’m gonna do this regardless its just if I put it out there. Over the years I’ve s done so many combos. If the primo is deca…ill know by the way I feel, look. I might test a couple things and do a complete panel every 12 weeks or so for my own well-being.


#7

I meant oh no I can’t believe that’s going on…I can believe nut I don’t want to. I’m gonna have to take all this hard earned stuff and …yep send it to a genetically gifted kid from Ghana…the next Bonac…


#8

Do you know ED by any chance?
If you know who im talking about you will understand.
I don’t mean E D
I mean ED?


#9

No and I don’t wanna…your freaking me out . I don’t Fezzik or dread pirate Roberts either…


#10

ED is a guy who donates extra gear to the kids of Ghana. I thought you guys might be part of the same non profit lol